Ta strona używa cookies.
×
Stoły tenisowe zbudowane
według FRANCUSKIEJ receptury
×
 x 

0
Szukaj

Kilka słów o Punkcie Serwisowym:

  • Serwis Techniczny Cornilleau w Polsce dla reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych jest realizowany przez firmę Bacha Sport.
  • Wieloletnie doświadczenie i wykwalifikowana kadra pozwala na szybkie i efektywnie lokalizowanie i usuwanie powstałych usterek.
  • Posiadamy ponad 50 tysięcy różnych części zamiennych dla rożnych produktów sportowych, miedzy innymi stołów tenisowych Cornilleau lub Adidas.
  • 95% usterek usuwamy tego samego dnia, w którym otrzymaliśmy uszkodzony sprzęt.
  • Logistyka na każdą rękę. Jeżeli nie jesteś w stanie dostarczyć sprzętu osobiście do punktu zakupu lub bezpośrednio do punktu serwisowego skontaktuj się z nami. Zamówimy dla Ciebie kuriera, który odbierze uszkodzony produkt na nasz koszt. Zapłacisz tylko za przesyłkę do Siebie.

Zakres działań Punktu Serwisowego:

  • Udzielanie profesjonalnego wsparcia technicznego autoryzowanym dystrybutorom. Klienci indywidualni powinni się skontaktować w pierwszej kolejności z punktem sprzedaży w celu zgłoszenia reklamacji.
  • Serwis jest odpowiedzialny za usuwanie usterek powstałych podczas użytkowania sprzętu sportowego zgodnie z warunkami gwarancji oraz wady, które mogły powstać podczas procesu produkcyjnego lub transportu.

Organizacja Punktu Serwisowego:

  • Wyłącznym autoryzowanym Punktem Serwisowym marek adidas Table Tennis, adidas Training Hardware, Body Sculpture, Body Style, Cornilleau, Reebok Fitness, Reebok Basketball, LifeTime Basketball, NordicTrack, Proform, Impulse, TuffStuff, w Polsce jest firma Bacha Sport.
  • Adres Punktu Serwisowego: Bacha Sport, ul. Kozielska 439, 44-164 Gliwice, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.
  • Punkt Obsługi Klienta jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00.
  • Kontakt:  tel: 32 302 97 18  email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.



Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:

1. Gdzie znajdę nazwę swojego stołu tenisowego?

Zazwyczaj jest nadrukowany na stole lub jego elementach. Na przykład na blacie lub ramie stołu. Nazwa stołu może być 740, 400M lub Club.


2. Gdzie znajdę numer referencyjny / numer seryjny stołu tenisowego?

Numer seryjny jest nadrukowany na naklejce na spodzie blatu w jednym z rogów stołu.


3. Gdzie znajdę instrukcję obsługi do stołu tenisowego?

Instrukcję można ściągnąć bezpośrednio z www.cornilleau.com.pl lub www.cornilleau-services.com, w innym przypadku skontaktuj się z nami.


4. Gdzie znajdę nazwę lub numer części zamiennej do mojego stołu tenisowego?

Najlepiej w diagramie części zamiennych w instrukcji obsługi.
Diagram / Instrukcję znajdziesz na tej stronie lub na: www.cornilleau-services.com


5. Czy mogę wymienić blat mojego stołu po gwarancji?

Jeżeli twój stół jest nie starszy niż 10 lat, to tak. Możemy wymienić jeden blat twojego stołu. Kolor ramy jednak może się różnić od tego który posiadasz. Zamówienie możesz złożyć w serwisie w Polsce, na tej stronie lub bezpośrednio na stronie producenta jeżeli mieszkasz poza Polska: www.cornilleau-services.com

Wymiana blatu wiąże się z dodatkowymi kosztami transportowymi poza kosztami blatu. Niemniej, transport części zamiennych z Francji może zostać powiązana z następna dostawa stołów. Więcej informacji otrzymasz od jednego z naszych serwisantów. 


6. Jakie są metody płatności za części zamienne pogwarancyjne?

Przelewem bankowym po zatwierdzeniu ostatecznych kosztów przez serwis. Płatność odbywa się przed przed zamówieniem.


7. Jaki jest okres oczekiwania na części zamienne pogwarancyjne?

To zależy, jeżeli sa to części zamówione bezpośrednio do nadawcy to do 48h od otrzymania płatności. W przypadku zamówienia łączonego z dostawa z fabryki to czas ten może się przedłużyć do kilkunastu dni.


8. Czy na części zamienne jest udzielana gwarancja?

Tak, w czasie trwania gwarancji na stół tenisowy. 


9. Jak wymienić system blokowania stołu tenisowego DSI?

Sprawdź instrukcję obsługi. Odkręć czerwona rączkę i odczep aluminiowa obudowę. To odsłonie czarna obudowę co pozwoli na wymianę uszkodzonej części. 


10. Moja siatka wydaje się za krótka?

Siatkę należy najpierw rozciągnąć przed instalacja.


11. Przy rozkładaniu i składaniu stołu mechanizm nie działa płynnie?

Mechanizm składania należny nasmarować lub sprawdzić czy nie ma uszkodzonych części. 

 

 

 

 


TOP