Ta strona używa cookies.
×
Stoły tenisowe zbudowane
według FRANCUSKIEJ receptury
×
 x 

0
Szukaj

Co to znaczy gwarancja producenta dla stołów tenisowych Cornilleau:

Wszystkie stoły tenisowe są objęte gwarancją:

  • 3 lata od daty zakupu na stoły tenisowe typu Indoor (do użytku wewnętrznego)

  • 10 lat od daty zakupu na stoły tenisowe typu Outdoor (do użytku zewnętrznego).
    Gwarancja obejmuje również deformację, rozwarstwienia, znikanie znaczników na blatach stołów (linii, itp)

Co pokrywa gwarancja?

Gwarancja pokrywa wszelkie wady fabryczne, które są następnie należycie usuwane przez serwis Cornilleau.
 
Nie pokrywa jednak:

  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania
  • niewłaściwe złożenie stołu tenisowego, niezgodne z załączoną do każdego stołu instrukcją montażu
  • nie stosowanie się do zasad bezpieczeństwa i poprawnego użytkowania stołu
  • brak konserwacji stołu przez użytkownika/właściciela
  • nieodpowiednia konserwacja blatów przy użyciu niewłaściwych preparatów
  • przewrócenie stołu w pozycji złożonej, rozłożonej lub dla jednego gracza na wskutek wiatru
  • uszkodzenia na skutek jakichkolwiek przyczyn niezwiązanych z jakością (uderzenia, upadki...)
  • uszkodzenia siatki, słupków/wsporników siatki, kółek transportowych oraz inne uszkodzenie i zużycie poszczególnych elementów wynikające z normalnego użytkowania stołu
Ponadto dla stołów typu Indoor (do użytku wewnętrznego), gwarancja nie pokrywa:

  • uszkodzeń blatu powstałych na skutek używania innych piłeczek niż typowe piłeczki plastikowe do tenisa stołowego
  • uszkodzeń blatu powstałych na skutek ekspozycji na słońce, wilgoci czy kontaktu z wodą

Jak zgłosić reklamację?

Prześlij nam:
  • opis usterki najdokładniej jak potrafisz wraz z numerem seryjnym oraz modelem stołu
  • fakturę lub paragon zakupu
  • zdjęcia usterki

Ogólne zasady gwarancji i usługi posprzedażne:

 
1. Wszystkie produkty sprzedawane w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera zgodnie z obowiązującym prawem.

2. Wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy, który należy zachować. W przypadku reklamacji będzie on (lub dokument zakupu) służył, jako dowód zakupu. Przy okazji pierwszej naprawy zostanie podbita karta gwarancyjna.

3. W przypadku awarii zakupionego sprzętu podczas użytkowania Klient jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z punktem serwisowym przy ul. Kozielskiej 439 w Gliwicach, tel.: 32 302 97 18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30.

4. Do punktu serwisowego uszkodzony towar należy wysłać wraz z wydrukowanym, czytelnie wypełnionym i podpisanym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem (chyba, że po rozmowie z Serwisem podjęte zostaną inne ustalenia) i dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura lub list przewozowy kuriera).

5. WAŻNE: Nie przyjmujemy do reklamacji towarów uprzednio niezgłoszonych telefonicznie.

6. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w regulaminie (kliknij aby przejść do regulaminu)

Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:

1. Serwisowanie sprzętu

2. Konserwacja sprzętu

3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją

4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru

Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 302 97 18.

 


TOP