Co to znaczy gwarancja producenta dla stołów tenisowych Cornilleau:
- 3 lata od daty zakupu na stoły tenisowe typu Indoor (do użytku wewnętrznego)
- 10 lat od daty zakupu na stoły tenisowe typu Outdoor (do użytku zewnętrznego). Gwarancja obejmuje również deformację, rozwarstwienia
- Ponadto producent zapewnia dostępność części zamiennych przez okres 20 lat od daty zakupu.
Co pokrywa gwarancja?
- uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania
- niewłaściwe złożenie stołu tenisowego, niezgodne z załączoną do każdego stołu instrukcją montażu
- nie stosowanie się do zasad bezpieczeństwa i poprawnego użytkowania stołu
- brak konserwacji stołu przez użytkownika/właściciela
- blaknięcia elementów plastikowych lub linii / blatu jeżeli stół jest wystawiony na nadmierne działanie promieni słonecznych (np. całe lato)
- nieodpowiednia konserwacja blatów przy użyciu niewłaściwych preparatów
- przewrócenie stołu w pozycji złożonej, rozłożonej lub dla jednego gracza na wskutek wiatru
- uszkodzenia na skutek jakichkolwiek przyczyn niezwiązanych z jakością (uderzenia, upadki...)
- uszkodzenia siatki, słupków/wsporników siatki, kółek transportowych oraz inne uszkodzenie i zużycie poszczególnych elementów wynikające z normalnego użytkowania stołu
- uszkodzeń blatu powstałych na skutek używania innych piłeczek niż typowe piłeczki plastikowe do tenisa stołowego
- uszkodzeń blatu powstałych na skutek ekspozycji na słońce, wilgoci czy kontaktu z wodą
Jak zgłosić reklamację?
- opis usterki najdokładniej jak potrafisz wraz z numerem seryjnym oraz modelem stołu
- fakturę lub paragon zakupu
- zdjęcia usterki
Gwarancja dla rakietek do użytku zewnętrznego Softbat i Tacteo:
Rakietki są wytrzymałe i odporne na wszelkie warunki atmosferyczne. Może wystąpić wyblaknięcie koloru jednak nie wpływa to w żaden sposób na ich stan techniczny.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych.Ogólne zasady gwarancji i usługi posprzedażne:
2. Wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy, który należy zachować. W przypadku reklamacji będzie on (lub dokument zakupu) służył, jako dowód zakupu. Przy okazji pierwszej naprawy zostanie podbita karta gwarancyjna.
3. W przypadku awarii zakupionego sprzętu podczas użytkowania Klient jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z punktem serwisowym przy ul. Kozielskiej 439 w Gliwicach, tel.: 32 302 97 18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30.
4. Do punktu serwisowego uszkodzony towar należy wysłać wraz z wydrukowanym, czytelnie wypełnionym i podpisanym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem (chyba, że po rozmowie z Serwisem podjęte zostaną inne ustalenia) i dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura lub list przewozowy kuriera).
6. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w regulaminie (kliknij aby przejść do regulaminu)
Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:
1. Serwisowanie sprzętu
2. Konserwacja sprzętu
3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją
4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru
Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 302 97 18.